Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs/produser. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat, respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
In cazul in care se opteaza pentru:
- Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
- Rambursarea contravalorii produsului, va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre S.C. Professional Supplier S.R.L a coletului cu produsele returnate.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Nu se admit la retur:
Produse care au fost desfacute
Produse care au fost testate/utilizate
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
Produse achizitionate de la alte magazine
Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:
- Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
- Scrieti-ne un email la adresa contact@foreverlash.ro in care ne informati de retur, motivul returului , precum si detaliile prin care putem identifica achizitia dvs.: numele dvs., numar telefon, numar comanda.
De asemenea va rugam sa mentionati daca doriti inlocuirea produsului sau restituirea sumei de bani.
- Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului si introduceti o nota scrisa in colet in care treceti nr comenzii, numele dvs si numarul de telefon pentru a va identifica in sistem.
Produsele care ajung retur in forma alterata datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
- Coletul va fi expediat la:, Str.Inului, nr 14B, Loc. Topraisar, Jud. Constanta, nr telefon 0747074075, SC Professional Supplier SRL prin orice serviciu de curierat rapid.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.
Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi facuta in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere de la client.
Rambursarea sumei se va efectua atunci cand personalul nostru va confirma receptionarea coletului si a produselor in stare intacta, fara urme de testare/uzura sau de utilizare a produselor. Rambursarea se va face intr-un cont IBAN in RON, indicat de client in termen de 14 zile lucratoare.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate in pagina de contact.
In situatia in care un client refuza primirea unei comenzi plasate pe site-ul foreverlash.ro, ne rezervam dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi cu livrare ramburs prin curier. Clientul va avea posibilitatea de a achizitiona produsele prin modalitatea de plata online cu cardul sau prin ordin de plata.
Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu au fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.